Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

1 Ağustos 2013 Perşembe

DOA KOZMETİK FESLEĞEN KREMİ

Merhaba,ilk yazımda doa kozmetiğin fesleğen kremini tanıtayım dedim,uğurlu gelir inşallah:)Ben bu kremi %50 indirim yaptıkları dönemde almıştım.
Epey kullanma fırsatım oldu.Aslında kremi fesleğen kokusuna bayıldığım için aldım.Ürünü ilk açtığımdada direk kokusuna baktım.Koku yok denecek kadar az ,ki ben buram buram kokulardan hiç haz etmem.


Sonra kremin yapısına baktım.Yumuşacık,cildim karma olmasına rağmen hiç ağırlık yapmadı.Sürülüp sürülmediği belli olmuyor.Çok çabuk emiliyor.Sitede kremin yoğun shea butter içerdiğini ve kokusu sayesinde sinek,böcekten koruduğunu yazmışlar.Bunu deneme fırsatım olmadı.Benim hissedemediğim kokuyu kimbilir belki onlar hissedip yaklaşmazlar:)
Kokusu için olmasada yapısı için tekrar alırım ben bu kremi.

0 yorum:

Yorum Gönder